Organizacje pozarządowe i pożytku publicznego mogą ubiegać się o pieniądze na realizację zadań publicznych samorządu województwa warmińsko-mazurskiego. Konkurs ofert ruszył 6 grudnia. 19 grudnia w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Ełku o godz. 15 odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące m.in. zasad udzielania dotacji, a Joanna Glezman, pełnomocnik marszałka województwa warmińsko-mazurskiego ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz Adam Dobkowski, kierownik Biura Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego w Ełku omówią sposób wypełniania konkursowych ofert.
Uczestników spotkania obowiązuje wcześniejsze potwierdzenie udziału w terminie do 15 grudnia. Zgłoszenia przyjmowane są droga elektroniczną, adres e-mail: m.pijanowska@warmia.mazury.pl oraz telefonicznie, pod nr tel.: (87) 621-65-32. Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Marta Pijanowska z Biura Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego w Ełku.
fm