W związku z problemami technicznymi część osób otrzymała w miesiącu październiku podwójnie naliczone świadczenia – czytamy na oficjalnej stronie ełckiego ratusza. – Uprzejmie prosimy o zwrot nadpłaconych świadczeń na rachunek Urzędu Miasta Ełku 91 1020 4724 0000 3902 0039 2985.
W systemie wypłat wystąpiły problemy techniczne, przez które część odbiorców świadczeń otrzymała podwójną wypłatę środków przyznanych na październik. Do ilu osób trafiły błędne przelewy – trudno powiedzieć. Każdą z nich Urząd Miasta Ełku prosi o zwrot nadpłaty.
Osobom, które mają przyznane świadczenie na dłuższy okres i nie będą miały możliwości zwrotu nadpłat, zostaną one zaliczone i potrącone z wypłat w kolejnych miesiącach – informują urzędnicy.
Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać pod nr tel.: 87 732 62 37 oraz 87 732 62 38.
em
Bałagan był I będzie. A pani x mówi od myślenia to ja jestem a wy od roboty. No i wyrobili 500+
Tak funkcjonuje cały urząd. Ludzie wspaniali ale szefostwo tragedia.
KLKA na klice od lat. MZK to tylko pikuś.
Tylko dwukadencyjnosc. Weźmy program Pani Wojciechowskiej i prezia. To jego kompromitacja. Znowu zaczyna od bzdur bo jego głowa nic już nie wymyśli. Napisali mu dziesięć punktów i połowę od pani Anny. Gospodarka to najważniejsze czego Ełk potrzebuje. Jednak trzeba mieć szerokie kontakty znajomych i głowę na karku. Temu Panu wszystkiego już brak. Nawet narzeczone jak piszą w sieci wirtualne.
Ja tu jestem od myślenia a wy od roboty. To po prostu mobbing.