Od jutra (1 marca) osoby niepełnosprawne i rodzice z małymi dziećmi będą mieli ułatwiony dostęp do Kancelarii Ogólnej w Urzędzie Miasta Ełku. Z początkiem marca zmieni ona swoją lokalizację. Z sekretariatu prezydenta przeprowadzi się do przyziemia. Kancelaria ogólna ełckiego ratusza mieścić się będzie w pokoju nr 02.
W nowej kancelarii należy składać wszelką korespondencję, m.in.: pisma, podania. Decyzja o jej przeniesieniu na niski parter kierowana jest m.in. potrzebą ułatwienia dostępu do kancelarii mieszkańcom Ełku, w tym osobom niepełnosprawnym poruszającym się o kulach lub wózkach inwalidzkich, a także rodzicom z wózkami dziecięcymi.
Wejście do nowej kancelarii znajduje się z boku budynku. Dostępny jest tam podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz automatyczne drzwi.
mm
Teraz będzie kociokwik.W korytarzu stoją interesanci w sprawie deklaracji na śmieci już teraz blokując przejście to horror.Gratulacje dla dr Radziłowicza.
Czas usunąć z parkingu DLA INTERESANTÓW prywatne auta pracowników-biurokratów – bo interesant NIE MA gdzie zaparkować.