O obowiązku dbania o utrzymanie czystości chodników i dróg wewnętrznych przypominają urzędnicy z ełckiego ratusza. Jesienią do listy zadań w tym zakresie dołącza usuwanie liści, a zająć się tym powinny nie tylko służby miejskie, ale też właściciele lub zarządcy nieruchomości.
– W związku z nadejściem jesieni zadbajmy o bezpieczeństwo w mieście w zakresie dbałości o utrzymanie czystości chodników i dróg wewnętrznych – apeluje Urząd Miasta Ełku. – Przypominamy, że nie tylko służby miejskie, ale także właściciele bądź zarządcy nieruchomości odpowiadają za utrzymanie czystości i porządku dróg wzdłuż nieruchomości.
Zadbać należy za uprzątnięcie m.in. liści i błota oraz innych zanieczyszczeń. Warto pamiętać, że służby miejskie mogą dokonywać kontroli stanu czystości chodników i dróg wewnętrznych. W przypadku niedopełnienia obowiązków, na zarządców nieruchomości może zostać nałożona kara grzywny, o czym mówi ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Wszelkie uwagi można zgłaszać do:
Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ełku (tel. 87 610 25 25),
Straży Miejskiej (tel. 87 73 26 201),
Referatu Komunalnego Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku (tel. 87 73 26 244).
O czystość zadba miasto. A my Ełczanie spotykamy się w sobotę o 18 przed rest. Rydzewski. „Odpowiednio” przywitamy Kaczora.” Plakaty i gwizdki konieczne. Przyjeżdża kłamać jak zwykle.
No tak , drzewa sa miasta prawda ??? to niech urząd sprząta !!! i tyle w temacie.
Za porzadki w mieście odpowiadają podległe miastu Spółki Miejskie. I tylko tyle.
Prezio biega za pisiorami gdzie mu tam teraz w głowie miasto.
W pierwszym rzędzie siedział i zadumany patrzył w kaprawe oczka prezesa.