Z myślą o potrzebach mieszkańców powiatu ełckiego, Starostwo Powiatowe w Ełku wspólnie z Galerią Brama Mazur organizuje cykliczne porady konsumenckie. Skorzystać z nich można już dzisiaj. Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta Dariusz Dracewicz dyżurować będzie w Galerii od godz. 10 do godz. 16. Kolejne spotkania, będzie można skorzystać z porad rzecznika, zaplanowano na 12 i 19 października.
Przypomnijmy, że do podstawowych zadań rzecznika należą m.in. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów z powiatu ełckiego; składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów z powiatu ełckiego; występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów z powiatu ełckiego.
Co powinien robić Pan Rzecznik wiemy, pytanie jest konkretne. Proszę podać przykłady załatwionych spraw po myśli konsumenta.Bez nazwisk ale konkretnie.
Konkretnie, to ja Ci odpowiem. Kilku osobiście mi znanym starszym osobom pomógł skutecznie (i bez żadnych kar umownych, które oczywiście były w umowach zapisane) wypowiedzieć umowę na dostawę energii, którą zawarli z firmą Nowoenergia. Zostali bezczelnie zmanipulowani przez domokrążcę twierdzącego, że działa w imieniu PGE i dla dobra klientów.