Starostwo Powiatowe w Ełku będzie cyfrowym urzędem

Załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Ełku od początku do końca z dowolnego miejsca i o dowolnej porze drogą elektroniczną? Tak, już niebawem będzie to możliwe.

 

– Bez wychodzenia z domu każdy będzie mógł np. złożyć wniosek o wydanie dziennika budowy, odpisu aktu własności ziemi, czy zgłosić pracę geodezyjną – mówi Marek Chojnowski, starosta powiatu ełckiego. – Wystarczy dostęp do Internetu, kontu EPUAP lub podpis kwalifikowany.

 

Samorząd realizuje unijny projekt „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego”. Jego całkowita wartość to 1,5 mln zł, z czego ponad 1,3 mln zł to dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

 

Projekt realizowany będzie w latach 2017 -2018. Szybsze załatwienie spraw w starostwie umożliwi nam m.in.: wdrożenie cyfrowego urzędu wraz z portalem płatności i konsultacji społecznych, wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz modernizacja infrastruktury sieciowej budynku.

 

tt

Możliwość komentowania została wyłączona.

Powiat Ełcki Zmiana adresu punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Informujemy, że punkt wieloadresowy nieodpłatnego poradnictwa...
Powiat Ełcki Konkurs z wiedzy prawnej
Uczniowie z ełckich szkół ponadpodstawowych wzięli udział w...
Powiat Ełcki XIII Wyścigi Smoczych Łodzi
Starostwo Powiatowe w Ełku zachęca do zgłaszania drużyn na XIII...
Powiat Ełcki Informator ósmoklasisty na rok szkolny 2025/2026
Drodzy Ósmoklasiści, przygotowaliśmy INFORMATOR, który...
Prawa autorskie © dm.elk.pl 2015