Starostwo Powiatowe w Ełku będzie cyfrowym urzędem

Załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Ełku od początku do końca z dowolnego miejsca i o dowolnej porze drogą elektroniczną? Tak, już niebawem będzie to możliwe.

 

– Bez wychodzenia z domu każdy będzie mógł np. złożyć wniosek o wydanie dziennika budowy, odpisu aktu własności ziemi, czy zgłosić pracę geodezyjną – mówi Marek Chojnowski, starosta powiatu ełckiego. – Wystarczy dostęp do Internetu, kontu EPUAP lub podpis kwalifikowany.

 

Samorząd realizuje unijny projekt „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego”. Jego całkowita wartość to 1,5 mln zł, z czego ponad 1,3 mln zł to dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

 

Projekt realizowany będzie w latach 2017 -2018. Szybsze załatwienie spraw w starostwie umożliwi nam m.in.: wdrożenie cyfrowego urzędu wraz z portalem płatności i konsultacji społecznych, wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz modernizacja infrastruktury sieciowej budynku.

 

tt

Możliwość komentowania została wyłączona.

Powiat Ełcki Wesołych Świąt
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego nowego...
Powiat Ełcki Mali kolędnicy w starostwie
Kolędnicy ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera...
Powiat Ełcki Spotkanie świąteczne w ŚDS w Nowej Wsi Ełckiej
W okresie przedświątecznym Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Wsi...
Powiat Ełcki Życzenia z okazji Dnia Edukacji Narodowej
Szanowni Państwo, Dyrektorzy wszystkich typów szkół i...
Prawa autorskie © dm.elk.pl 2015