W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego Urząd Miasta Ełku do odwołania wdrożone zostały zmiany w sposobie obsługi klientów.
Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji przez operatora pocztowego lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. W wyjątkowych przypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie, obsługa klientów odbywać się będzie w godz. 8.00 – 15.00 wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu spotkania z urzędnikiem.
Pisma adresowane do urzędu nie wymagające potwierdzenia złożenia, należy pozostawić w skrzynkach znajdujących się przy wejściu. Natomiast pisma wymagające potwierdzenia złożenia, należy wysyłać przez operatora pocztowego. Odbiór korespondencji z urzędu w Kancelarii Ogólnej – pok. 02 (po wcześniejszym okazaniu awizo).