Zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego Urząd Miasta Ełku do odwołania wdrożone zostały zmiany w sposobie obsługi klientów.

 

Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji przez operatora pocztowego lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. W wyjątkowych przypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie, obsługa klientów odbywać się będzie w godz. 8.00 – 15.00 wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu spotkania z urzędnikiem.

 

Pisma adresowane do urzędu nie wymagające potwierdzenia złożenia, należy pozostawić w skrzynkach znajdujących się przy wejściu. Natomiast pisma wymagające potwierdzenia złożenia, należy wysyłać przez operatora pocztowego. Odbiór korespondencji z urzędu w Kancelarii Ogólnej – pok. 02 (po wcześniejszym okazaniu awizo).

Możliwość komentowania została wyłączona.

Powiat Ełcki Zmiana adresu punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Informujemy, że punkt wieloadresowy nieodpłatnego poradnictwa...
Powiat Ełcki Konkurs z wiedzy prawnej
Uczniowie z ełckich szkół ponadpodstawowych wzięli udział w...
Powiat Ełcki XIII Wyścigi Smoczych Łodzi
Starostwo Powiatowe w Ełku zachęca do zgłaszania drużyn na XIII...
Powiat Ełcki Informator ósmoklasisty na rok szkolny 2025/2026
Drodzy Ósmoklasiści, przygotowaliśmy INFORMATOR, który...
Prawa autorskie © dm.elk.pl 2015